به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مسیر راهپیمایی در شهر بندرعباس از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 22 بهمن از بلوار ساحلی به سمت خیابان بهادر جنوبی برگزار می شود و سخنران ویژه این روز محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.
وی بیان داشت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در میناب از میدان شهدا تا چهار راه بسیج، رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع، جاسک از میدان امام تا گلزار شهدا، سیریک از چهار راه انتظام تا گلزار شهدای گمنام و بشاگرد از میدان شهدا تا میدان امام علی(ع) ساعت 9 صبح آغاز می شود.
رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان اظهار کرد: همچنین مسیر راهپیمایی در بندر خمیر ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، بستک ساعت 8 صبح از میدان دفاع مقدس تا محل فرمانداری، بندرلنگه 9 صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک شهدا و پارسیان نیز ساعت 9 صبح از میدان جمهوری تا باشگاه تختی صورت می گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان حاجی آباد ساعت 8 صبح از میدان ولایت تا میدان امیر کبیر، قشم 9 صبح از میدان شهدای گمنام به سمت امام زاده سید مظفر و ابوموسی ساعت 10 صبح از میدان 15 خرداد تا مسجد جامع برگزار می شود.
میرزایی یاد آورشد: مردم شهر چارک نیز ساعت 9 صبح از دبیرستان عیاده احمد به سمت مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر، جزیره هرمز 10 صبح از چهار راه بهزیستی تا مسجد جامع، رودخانه رودان 9 صبح از روبه روی آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، توکهور و هشتبندی میناب 9 صبح از بخشداری تا مسجد جامع، رویدر بندرخمیر 9 صبح از مدرسه زینبیه تا باشگاه تختی و فین نیز 9 صبح از مدرسه شهید سایانی تا کانون شهید رضا پور در روز 22 بهمن راهپیمایی می کنند.
وی ضمن دعوت مردم هرمزگان به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دنیا نشان می‌دهند که بالاترین سرمایه یک کشور، داشتن ملتی بصیر و آگاه است.
این مسئول اضافه کرد:
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.