علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از راهبردهای اساسی مدیریت درمان استان، پاسخگویی شفاف به بیمه شدگان و مخاطبان است که با اقدامات انجام گرفته عملکرد مطلوبی در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی حاصل شده است.
وی اظهار کرد: آمار شکایات مردمی به مدیریت درمان استان طی سال گذشته و در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش هشت درصدی را نشان می دهد.
محمدی افزود: طی سال گذشته 67 مورد از شکایات مردمی و گلوگاه های مشکلات مربوط به آن شناسایی و سپس در جهت رفع آنها با تشکیل کمیته رسیدگی به شکایات استانی بررسی شد که این رقم در سال ما قبل آن، 75 مورد بوده است.
وی بیان کرد: موارد و شکایات مردمی از طریق 11 کانال ارتباطی ایجاد شده در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز تحت پوشش واصل و پاسخ ها به صورت مکتوب ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: تمامی شکایات مردمی از طریق کانال های تعیین شده در نرم افزار رسیدگی و پاسخگویی ثبت و برای پیگیری به واحد مربوطه ارجاع داده می شود.
وی، شکایات کتبی و حضوری، پست الکترونیکی، نمابر، سامانه پیامکی، ملاقات های مردمی، سامانه جامع سامد ( ارتباط مردم و دولت )، رسانه ها و نشریات، پایگاه اینترنتی، سازمان بازرسی، دفتر بازرسی مدیرعامل و تلفن پیام گیر شبانه روزی روابط عمومی را از کانال های وصول شکایات مدیریت درمان استان اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و 4 درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در سطح این استان فعالیت می کنند.
علاوه بر آن 228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با سازمان تامین اجتماعی این استان طرف قرار داد هستند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.