سعید کرد، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این گرگ، روز پنجشنبه درحالی که در میان این 2 روستا پرسه می زد توسط عده ای از جوانان روستایی، مشاهده و پس از تعقیب و گریز در نهایت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
وی اظهار کرد: متاسفانه این افراد، بافت های ناحیه کله (سر) گرگ شکار شده را از بین برده بودند بطوریکه امکان آزمایش به لحاظ هار بودن این حیوان وجود نداشت.
کرد افزود: این منطقه از استان زنجان نیز یکی از زیستگاه ها و قلمروهای گرگ محسوب می شود و اینکه این گرگ شکار شده همان حیوان مهاجم بوده یا نه، معلوم نیست.
وی ابراز امیدواری کرد، شاهد هیچ اتفاق ناخوشایندی در خصوص حمله گرگ به انسان ها در مناطق مختلف استان زنجان به ویژه در این منطقه نباشیم.
کرد، به وضعیت جسمی مجروحان حمله گرگ در روستاهای زواجر و زرند اشاره کرد و ادامه داد: 'محمد' کودک روستایی 1/5 ساله که در روستای زواجر مورد حمله یک قلاده حیوان مهاجم 'گرگ سگ' قرار گرفته بود پس از 20 روز از بیمارستان ترخیص شد و 'فاطمه' دیگر کودک روستایی نیز که 15 اردیبهشت جاری طعمه حیوان مهاجم شد هم اکنون در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان تحت مداوا و درمان است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.