به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز چهارشنبه همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری نمادین در یکی از آموزشگاه های شهر زنجان افزود: کمیته امداد امسال خلاف سال های گذشته رویکردی متفاوت در جذب کمک ها و مشارکت خیران در برگزاری بهتر جشن نیکوکاری در پیش گرفته است.
وی یادآوری کرد: بر این اساس پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 20 میلیارد ریال برسد.
صفری افزود: امسال از مجموع یک هزار و 206 پایگاه جشن نیکوکاری، 119 پایگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص دارد و مابقی آن و با هماهنگی های انجام شده، در مساجد، مدارس، مراکز نیکوکاری و بسیج دایر شده است.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار 'بهار همدلی، شکوه مهربانی' از 18 تا 20 اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: جشن نیکوکاری نماد همدلی، نوعدوستی و ترویج مهربانی است و این مهم باید طی سال و در روزها و شرایط خاصی نهادینه شود.
وی ابراز کرد: فرهنگ ترویج کمک به همنوعان باید در مدارس بیش از گذشته متجلی شود و این قشر سهم بیشتری را در این بخش به خود اختصاص دهند.
صفری خاطر نشان کرد: بر این اساس میانگین کمک مالی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری و در سطح کشور 25 درصد اعلام شده که این رقم در استان زنجان کمتر از پنج درصد است و باید فرهنگ کمک به دیگران و افراد نیازمند در مدارس بیشتر ترویج داده شود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته یک هزار و 225 پایگاه جشن نیکوکاری در این استان دایر و 18 میلیارد ریال کمک های مردمی و خیران جمع آوری شد.
3001/7320
خبرنگار: اعظم شامی** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.