محمود میرامامی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 578 پایگاه ثابت و سیار، هزار و 800 پایگاه در مدارس، 350 پایگاه در مساجد، 30 مرکز نیکوکاری و 180 پایگاه در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی کمک های مردم استان را جمع آوری می کنند.
وی ادامه داد: کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری امروز در سطح مدارس، پنجشنبه در پایگاه های اصلی سطح شهر و روز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه جمع آوری می شود.
وی با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «بهار همدلی و شکوه مهربانی» است گفت: هزار و 763 نیروی این نهاد اعم از رسمی، قراردادی و افتخاری مسئول جمع آوری کمک های مردمی در پایگاه ها هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی مردم استان در جشن نیکوکاری 29 میلیارد ریال بود که پیش بینی می شود این رقم امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کند.
میر امامی بیان کرد: کمیته امداد جشن نیکوکاری را هر ساله پیش از آغاز سال جدید با همکاری آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های سیستان و بلوچستان برگزار می کند.
وی گفت: هموطنان می توانند از طریق شماره حساب 0107073434006 کمیته امداد سیستان و بلوچستان نزد بانک ملی کمک های خود را در طول سال به افراد نیازمند اهدا کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک 285 هزار نفر در قالب 97 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان هستند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.