هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار 'بهار همدلی، شکوه مهربانی' طی روزهای 18،19 و 20 اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این جشن نیکوکاری طی روزهای اعلام شده در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد، معابر، مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج و در معیادگاه های مصلی این استان دایر خواهد شد.
صفری افزود: بر این اساس از نیمه دوم دی امسال تاکنون و در قالب مرحله اول جشن نیکوکاری ،بالغ بر 10 میلیارد ریال جمع آوری شد و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: کمیته امداد امسال بر خلاف سال های گذشته رویکردی متفاوت در جذب کمک ها و مشارکت خیران در برگزاری بهتر جشن نیکوکاری در پیش گرفته است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: با وضعیت کنونی می توان امیدوار بود تا پایان سال بیش از 20 میلیارد ریال کمک های خیران و مردمی در این استان جمع آوری شود.
وی یادآوری کرد: این نهاد امسال بیشتر بر کیفی سازی نه کمیت پایگاه های جشن نیکوکاری توجه کرده و این مهم نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.
به گفته وی، امسال از مجموع یکهزار و 206 پایگاه جشن نیکوکاری، 119 پایگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص دارد و مابقی آن و با هماهنگی های انجام شده، در مساجد، مدارس، مراکز نیکوکاری و بسیج دایر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته یک هزار و 225 پایگاه جشن نیکوکاری در این استان دایر و 18 میلیارد ریال کمک های مردمی و خیران جمع آوری شد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.