هیوا رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای این طرح سال گذشته 60 هزار قلک و سال جاری نیز 125 هزار قلک در میان دانش آموزان استان توزیع شد.
وی با اشاره به جمع آوری 720 میلیون ریال کمک از طریق این طرح در سال گذشته اظهار کرد: میزان کمک جمع آوری شده در این طرح در سال جاری رشد 64 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: این طرح با همکاری سازمان آموزش و پرورش انجام می شود و کمک های جمع آوری شده در همان مدرسه و یا سایر مدارس دارای دانش آموزان نیازمند، توزیع خواهد شد.
وی یاداور شد: یکی از اهداف این نهاد فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و جذب و هدایت کمک های افراد خیرخواه در جهت کمک به رفع مشکلات مختلف نیازمندان است.
رحیمی همچنین به برگزاری همزمان جشن نیکوکاری در سراسر کشور افزود: این جشن نیز سال جاری و در روزهای 18، 19 و 20 اسفند در سطح مدارس، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی و میعاد گاه های نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود.
طرح احسان دانش آموزی یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که هر ساله در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در سطح کشور اجرا می شود.
هم اکنون هشت هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.