مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه نشست این کارگروه گفت: این جلسه، نشست مربوط به منطقه 2 کشور است که استان های آذربایجان شرقی، غربی اردبیل و زنجان جزء این منطقه هستند.
ابوالفضل عباسچیان افزود: در این منطقه چهار کارگروه پیش بینی شده که مسئولیت کارگروه نظارت مالی با استان زنجان است.
وی یادآورشد: این نشست نخستین جلسه کارگروه نظارت مالی چهار استان بیان شده در زنجان است و طی آن، کارشناسان حاضر تیم هایی را تشکیل می دهند و موضوعات و مباحث خاصی که مد نظر آنان است را بررسی می کنند.
عباسچیان اظهار کرد: این موضوعات پس از بررسی برای تصویب، در چهار استان اجرایی و عملی می شود و حتی آن را به کل کشور تعمیم می دهیم و این موضوعات را در چهار تیم کاری تصمیم گیری می کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: مبنای فعالیت این کارگروه ها، همان هم افزایی سازمانی است که بتوان از توان این چهار استان برای دستیابی به اهداف سازمانی استفاده کرد.
وی تاکید کرد: همواره نیاز به تجمیع عقاید و افکار و نوآوری و خلاقیت ها هست تا با مشارکت و مشورت دیگران بتوان کارها را به درستی انجام داد.
بر اساس مصوبه جلسه، استان های منطقه 2 وزارت اقتصاد و دارایی هر استان مسئولیت یکی از کارگروه های تخصصی اقتصادی، سرمایه گذاری و تامین منابع مالی و نظارت مالی و توسعه مدیریت و منابع و ارزیابی عملکرد را بر عهده گرفته است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.