سرهنگ ایرج خانی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر رعایت نظم و انضباط بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان، تاکید و ابراز امیدواری کرد در این ایام پرفیض و برکت با بهره برداری هر چه بیشتر از برکات میهمانی خداوند و همچنین سیره و روش نبوی ائمه اطهار (ع)، بتوانیم گام بلند دیگری به سوی ایرانی آباد و خدامحور برداریم.

وی اظهار داشت: رمضان، ماه مهربانی و نیکی‌ها است و به همین جهت انتظار می رود مردم نیک اندیش و نیک رفتار با تأسی و پیروی از مولای متقیان علی (ع) بیش از گذشته در کمک به بیماران و سالخوردگان پیش قدم شده و در همه امور از یاری رسانی به هموطنان ناتوان دریغ نکنند.

خانی پور افزود: از جوانان پرنشاط و امیدهای آینده این مرز و بوم که در شب‌های ماه مبارک رمضان به ورزش نیز می‌پردازند انتظار می رود با درک عمیق و آراستگی اخلاقی خود به حفظ آرامش محیط و آسایش دیگران کمک کنند.

وی اظهار داشت: اگر چه هتک حرمت این ماه شریف، جرم و از ساحت مردم خداباور و متمدن ما به‌دور است اما به هر حال در میان ما انسان های شریفی هستند که به دلیل و عذرهای گوناگون از انجام این فریضه الهی و عبادت شیرین و پر رمز و راز، معذور و محروم هستند که آرزوی بهبود و سلامتی و توفیق برای آن عزیزان را داشته و از آنان انتظار می‌ رود از تظاهر احتمالی به روزه خواری در ملاء عامکه عواطف و احساسات دینی و ملی را جریحه دارد می کند، پرهیز کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رعایت کلیه دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه محترم در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است و بدیهی است فروشندگان مواد غذایی، اغذیه فروشی ها و ... موظف به رعایت این دستورالعمل هستند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی استان زنجان با کسانی که مقررات را رعایت نکند برخورد قانونی خواهد کرد،  ضمن التماس دعا و تبریک مجدد این ایام پرفیض و پربرکت، ابراز امیدواری کرد با گذراندن این تکلیف شرعی و تقویت روح پرهیزگاری همه جانبه، ممنوعیت های شرعی و قانونی بیش از پیش در نهاد ما پایدار شود و جامعه ای سالم و امین را موجب شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استا زنجان با بیان اینکه رعایت انضباط به ویژه انضباط ظاهری مهم‌ترین مشخصه پلیس شایسته است، اظهار داشت: پلیس در کنار تلاش شبانه ‌روزی برای خدمت رسانی مطلوب در جامعه باید دارای انضباط معنوی و ظاهری باشد.

خانی پور،  تاکید کرد: با توجه به حساسیت هایی که در کار مأموران کلانتری ها و پاسگاه ها هست و با در نظر گرفتن ارتباط مستقیم آنان با مردم لازم است فرماندهان و رؤسا به عملکرد و رفتار مجموعه خود توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.