پرویز احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پلمب این واحدها شامل پنج نانوایی و همین شمار کافه براساس مصوبه کمیته مبارزه و پیشگیری از کرونا در شهرستان دشتی انجام شد.

وی تاکیدکرد: یکی از مصوبات کمیته مبارزه و پیشگیری از کرونا در در شهرستان دشتی رعایت نکات بهداشتی توسط نانوایی‌ها و فروشندگانی است که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارند.

 احمدی اضافه کرد: نانوایی‌ها باید به طور مرتب محیط واحد خود را گند زدایی و ضدعفونی کنند و نان  را به صورت کامل بهداشتی به مردم تحویل دهند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دشتی افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا  فردی که مسئول تحویل نان در نانوایی‌ها به مردم است نباید به پول و یا دستگاه پوز دست بزند و با داشتن دستکش و ماسک اقدام به تحویل نان به مردم کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته بازدیدهای شبانه روزی و مستمری توسط بازرسان اداره اماکن، صنعت ومعدن و تجارت، شبکه بهدشات ودرمان، تعزیرات، اتاق اصناف از  همه نانوایی‌ها و اماکن عرضه مواد غذایی صورت گرفت و در پی این بازدید و بازرسی تاکنون پنج نانوایی و پنج کافه در شهرخورموج مرکز شهرستان دشتی تعطیل و پلمپ شده‌است.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی از شهروندان خواست برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه کمتر در سطح شهر تردد کنند و نان  ومواد غذایی مورنیاز چند روز خانوار را یکجا بخرند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰  کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.