حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: ورودی شهرستان فردوس از سمت پلیس راه، از چند روز قبل با استقرار تیم‌های مخصوص بهداشت و درمان و هلال احمر که به صورت شبانه روزی در این محل خدمات رسانی می‌کنند، تمام سرنشینان خودروهای سبک و سنگین و عمومی در خصوص ویروس کرونا کنترل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کنترل به صورت دستگاه تب سنج انجام می‌شود گفت: در صورتی که شهروندان فردوسی که از خارج شهرستان با وسایل نقلیه شخصی و عمومی قصد ورود به فردوس را داشته باشند در محل ایستگاه پلیس راه باغستان کنترل و چنانچه مورد مشکوکی ملاحظه نشود به آنها اجازه ورود به اسلامیه و فردوس داده می‌شود.

فرماندار فردوس افزود: ورودی فردوس از سمت میدان گلشن از بیستم اسفندماه جاری که معمولاً مسافرت‌های شروع می‌شود با استقرار ایستگاه بهداشت و درمان و هلال احمر کار کنترل کسانی که قصد ورود به داخل شهر را داشته باشند انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از میدان گلشن از ورود خودروهای شخصی و عمومی به داخل شهر جلوگیری و خودروها برای عبور از فردوس به سمت کمربندی تا میدان شهید صبوری و از آنجا به سمت جاده سرایان و کمربندی جدید هدایت تا بدون ورود به شهر به مسیر خود ادامه دهند.

آمادگی خط تولید نساجی فردوس برای تولید ماسک

میرزایی اضافه کرد: مدیر عامل شرکت کارخانجات نساجی نیز اعلام آمادگی کرده تا با تغییراتی در خطوط تولید کارخانجات نساجی نسبت به تولید ماسک اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات نساجی حتی تولید نمونه ماسک را نیز انجام داده و در حال حاضر قادرند روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تولید که تا ۲ هزار قابل افزایش است.

فرماندار فردوس با بیان اینکه تولید انبوه ماسک در این کارخانه باید پس از تأیید مسئولان بهداشتی و ذیربط با نظارت کامل و مستمر انجام پذیرد گفت: در صورتی که این کارخانه تولیدات انبوه خود را آغاز کند حتی قادر است به شهرهای همجوار نیز صادر کند.

وی همچنین از شروع به کار ۱۵ تیم دونفره در خصوص واحدهای صنفی خبر داد که نکات بهداشتی را در رابطه با صنف مورد نظر به صورت تخصصی در مورد ویروس کرونا آموزش می‌دهند.

فرماندار فردوس اضافه کرد: با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمام تمهیدات لازم برای عبور کردن از این موج بیماری در شهرستان فردوس اندیشیده شده و خانه‌های بهداشت روستایی با دستورات مسئولان شبکه بهداشت و درمان، در خصوص آموزش و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و روش‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در خدمت روستاییان هستند.

وی ادامه داد: از ظرفیت هیأت مذهبی، سمن‌ها، بسیج، داوطلبان هلال احمر برای مبارزه با کرونا استفاده خواهیم کرد و تمام مردم باید در این خصوص احساس مسئولیت کرده تا بزودی شاهد کنترل این ویروس باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.