موسی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های بازرسی اداره صمت، تعریزات حکومتی، اداره اطلاعات و فرمانداری شهرستان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور با سرکشی از انبارهای جنوب استان تهران با هرگونه احتکار و اختفای کالای بهداشتی و ضد عفونی برخورد می کنند.

وی با اشاره به اینکه این کشفیات طی سه روز گذشته انجام شده است، افزود: ۸۰ هزار و ۴۶۰ عدد ماسک در روز دهم اسفند ماه از ۲ انبار و ۱۰ هزار ماسک نیز در روز یازدهم اسفند ماه از یک انبار دیگر کشف و تحویل شبکه بهداشت گردید.

احمدی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ماسک‌ها کشف شده تولید کشور چین هستند که در حدود یک سال در انبارها جنوب تهران دپو شده بود و مخصوص کادر درمانی بیمارستان‌ها بود که مستقیم به شبکه بهداشت شهرستان ری تحویل داده شد.

بیش از ۲۰ هزار جفت دستکش در شهرستان ری کشف شد

رییس اداره صمت شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه تیم های متشکل از اداره صمت، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و ضابطین قضائی بطور مستمر در سطح شهرستان ری در حال نظارت و گشت زنی هستند، افزود: بیش از ۲۰ هزار جفت دستکش نیز طی ۱۰ روز گذشته از انبارهای شهرستان ری کشف و بر اساس مصوبه دولت در اختبار شبکه بهداشت قرار گرفت.

احمدی یادآور شد: بازرسی های همچنان ادامه داد و بازرسان ادارات مختلف شهرستان ری با هرگونه تخلفی که به دنبال سودآفرینی برای افراد فرصت طلب است به شدت برخورد خواهند کرد.

۶ واحد تولید مواد ضد عفونی کننده به شبکه بهداشت معرفی شد

رییس اداره صمت شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود به نیاز مبرم مردم و مراکز درمانی و بهداشتی به مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: اداره صمت شهرستان ری در همین راستا ۶ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده را به شبکه بهداشت و درمان معرفی کرده است.

احمدی خاطر نشان کرد: ۲ کارخانه معرفی شده در حال تولید مواد ضدعفونی کننده هستند و چهار واحد تولیدی معرفی شده نیز در شرف تولید می باشند که به زودی خط تولیدشان بر اساس استانداردهای کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تمامی مردم شهرستان ری درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کم فروشی، احتکار و اختفا مراتب را برای پیگیری به اداره صمت شهرستان ری ارجاع دهند تا بازرسان این اداره در زمان مناسب با متخلفان و افراد سوجو برخورد نمایند.

به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.