سیدرسول محسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای ورود ویروس کرونا به استان یزد تاکنون یک مورد مشکوک به این ویروس به بیمارستان مهریز مراجعه کرده که پس از هماهنگی‌های لازم به بیمارستان ریفرال استان یزد اعزام شد اما خوشبختانه تست وی منفی اعلام شد.

وی افرود: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در گرو رعایت اصول بهداشتی توسط تک تک افراد جامعه است که خوشبختانه در شهرستان مهریز به علت رعایت بهداشت توسط مردم و همکاری که تاکنون با خدمتگزاران خود در عرصه بهداشت و درمان شهرستان مهریز داشته‌اند، تاکنون علائم این بیماری در مهریز مشاهده نشده است.

مدیر بیمارستان مهریز از عموم مردم فهیم شهرستان مهریز درخواست کرد: به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند و بدون هیچ نگرانی با رعایت کامل اصول پیشگیری، کادر بهداشت و درمان شهرستان را در مقابله با کرونا همراهی کنند.

محسن زاده از مردم شهرستان مهریز به علت رعایت نکات بهداشتی قدردانی کرد و گفت: توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت محیط بیمارستان و سلامتی خود به جز در موارد اورژانسی به بیمارستان مراجعه نکنید.

وی از همه افرادی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود در بیمارستانها و مراکز درمانی خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.