عباس عزیزخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود همه تعطیلی‌ها در شرایط کنونی، آموزش تعطیل نیست و معلمان با استفاده از بستر فضای مجازی تلاش دارند مباحث درسی را به دانش آموزان منتقل کنند.
وی تصریح کرد: این بحران فرصتی برای تجربه جدید آموزشی شده است و دانش آموزان، خود اتکایی و خود خوانی مباحث درسی را پیش گرفته‌اند همچنین اولیا پیگیری‌های بسیار خوبی برای فراگیری آموزش دانش آموزان دارند.
عزیزخانی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی مقابله با ویروس کرونا برای تمامی مدیران مدارس شهرستان و برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی نحوه رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن محیط مدرسه برای تمام متصدیان خدمات مدارس از اولین اقدامات این اداره بوده است.
وی عنوان‌ کرد: فرایند ضدعفونی و گندزدایی همه مدارس شهرستان ابهر انجام‌ شده و محیط اداره آموزش و پرورش بصورت مستمر انجام ‌می شود.
این ‌مسؤول با اشاره به تشکیل کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری برای جبران درس‌ها، تاکید کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی تولید محتوا در ۲ گروه آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه و انتشار محتوای آموزشی در فضای مجازی به منظور استفاده دانش آموزان از اقدامات فرهنگیان شهرستان در راستای آموزش بوده است.  
عزیزخانی خاطرنشان‌کرد: جلسه‌ها و اتاق فکر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و راهکارهای جدید آموزشی در بستر فضای‌مجازی با حضور مدیر آموزش و پرورش ابهر، معاونان و کارشناسان از اقداماتی بود که توسط این اداره برگزار شد.
رییس اداره آموزش ‌و پرورش ابهر یادآور شد: تولید و توزیع ماسک با همیاری فرهنگیان با استفاده از امکانات موجود در مدارس از دیگر تلاش‌های فرهنگیان شهرستان ابهر در روزهای کرونایی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.