هدایت صفری روز یکشنبه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی ویژه ای به منظور زمینه سازی برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مختلف بر اساس نیاز جامعه هدف طراحی و به آنها ارائه می شود، افزود: در حوزه خدمات حقوقی، کمیته امداد با بهره گیری از ظرفیت مشاوران حقوقی افتخاری و وکلای نیکوکار به جامعه هدف این نهاد خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ۸۵ وکیل، حقوقدان و مشاور حقوقی با کمیته امداد استان زنجان برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت همکاری داشته و معاضدت حقوقی ارائه شده در قالب مشاوره ، تنظیم لایحه و دفاعیه در رفع مشکلات حقوقی جامعه هدف این نهاد اثرگذاری بالایی داشته است.
صفری از انعقاد تفاهم نامه همکاری با سایر دستگاهها برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: به منظور بهره گیری کامل از ظرفیت های موجود در حوزه خدمات قضایی و حقوقی تفاهم‌نامه های همکاری مشترک بین کانون حقوقدانان و وکلا، بسیج حقوق‌دانان و وکلا و مشاوران حقوقی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان منعقد شده است.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.