حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا به تمام دادستان‌های استان دستور داده شده تا در زمینه کشف اقلام احتکار شده و برخورد جدی و بدون اغماض با عوامل سودجو و فرصت‌طلب، برخورد قاطع و سریع انجام دهند.

وی تصریح کرد: توجه به این امر مهم از انتظارات مردم از دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی این استان در مبارزه با احتکارکنندگان ماسک، ضدعفونی‌کننده‌ها و اقلام بهداشتی، گفت: با پیگیری‌ها و نظارت‌های مستمر، ۲۱ مورد اقلام بهداشتی احتکارشده، کشف و در اختیار شبکه توزیع قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بخشی از این اقلام مکشوفه شامل ۲۹ هزار و ۶۵۳ عدد ماسک، ۲۶۲ هزار و ۶۰۰ جفت دستکش لاتکس و ۴۱ هزار و ۴۴۸ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل است که تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

صادقی نیارکی تاکید کرد: تمام تولیدات مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده و دستکش ابتدا باید در خود استان زنجان مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا قرارداد فروش ۳۵۰ هزار جفت دستکش لاتکس بین یکی از شرکت‌های تولیدی و تاجر لبنانی، لغو و تمام تولیدات این شرکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خواهد شد.

صادقی نیارکی گفت: با توجه به افزایش نیاز مردم به استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی، شاهد افزایش بی‌رویه قیمت این اقلام هستیم لذا ترتیبی اتخاذ شده که واسطه‌ها حذف و اقلام فوق به صورت مستقیم در مراکز توزیع در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.