حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه تجمعات، منشاء اصلی شیوع ویروس کرونا است، مراجعان برای حفظ سلامتی خود از رفت و آمدهای غیرضروری به محاکم قضایی استان خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا در حوزه‌های قضایی استان در شرایط فعلی و ضرورت رعایت دستورات و توصیه‌های  بهداشتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه، اتخاذ شده است.

صادقی نیارکی افزود: در همین راستا و جهت حفظ سلامتی مراجعه‌کنندگان و رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر اجتناب  از تجمعات و رفت و آمدها توصیه می‌شود مردم از تردد غیرضروری در حوزه‌های قضایی خودداری کنند.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه روزانه چهار هزار نفر به دستگاه قضایی استان مراجعه می‌کنند، گفت: دادگستری‌ها و دادسراها، یکی از مکان‌های پرازدحام هستند که نیاز به تدبیر و انجام اقدامات پیشگیرانه است.

وی تاکید کرد: مجدانه از مردم درخواست می‌شود از مراجعه و رفت و آمد به دادگستری‌ها و دادسراها و همچنین ارائه دادخواست‌ها و شکایت‌های جدید مگر در موارد ضروری، اجتناب کنند.

صادقی نیارکی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان زنجان، رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و حفظ سلامتی جامعه، بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و بسیج همه نهادها و دستگاه‌ها در جهت کمک به مسؤولان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان برای گذر از این شرایط، ضروری است.

رییس کل دادگستری استان زنجان ابراز کرد: امیدواریم با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و تلاش مسؤولان وزارت بهداشت و همکاری مردم بتوانیم از این مرحله نیز با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.