فتح الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت شکل گرفته که تداوم آن نیز در حال و آینده بر این محور استوار است.

وی اضافه کرد: شرایط کنونی و حساس کشور همچنین منطقه، ایجاب می کند که آحاد مختلف مردم در این رخداد مهم و سرنوشت ساز حضور حداکثری داشته باشند و این در حالی است که دشمنان با برنامه های گوناگون درصدد کمرنگ کردن این حضور با شکوه هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آمریکا با اقداماتی از قبیل تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و موارد دیگر ناخواسته وحدت روز افزون را در بین مردم ایران ایجاد کرد، گفت: با وجود اینکه دشمن در برهه های مختلف از هیچ تلاشی برای پیاده سازی برنامه های موردنظر خود علیه کشورمان مضایقه نکرده است، این بار نیز انسجام و حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای تجلی خواهد یافت.

وی اظهار داشت: آمریکایی ها ادعا می کنند در زمان حاضر بین مردم وحدت وجود ندارد در حالی که حضور پر صلابت آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمودی از جلوه و بیعت مردم با ولایت بود.

حقیقی با تاکید بر اینکه بزرگترین وظیفه مسؤولان آرام سازی جامعه است، افزود: این مهم به دلیل حفظ آزادگی و اراده ملت ایران است و می توانند آزادانه منافع حقیقی خود را تشخیص داده و به آن نیز عمل کند.

استاندار زنجان ادامه داد: دشمن با برنامه های متنوع خود درصدد رسوخ به افکار تک تک ایرانیان و جلوگیری از تشخیص منافع ملی از سوی آنان است و این مهم نشان می دهد که ایرانیان در رخداد پیش رو نیز همانند گذشته وحدت و اتحاد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: مشکلات کنونی و گذشته مانعی بر سر راه مردم ایران برای حضور در صحنه های سرنوشت ساز کشور نبوده و بیگانگان نیز نتوانسته اند از آن سوء استفاده داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: انتظار می رود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیچ فردی تماشاچی نباشد و در این میان متولیان امر تعلیم و تربیت نیز علاوه بر حضور خود دیگران را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید بری از مسائل مختلف باشد، ادامه داد: این نهاد جایگاه بسیار والا و ارزشمندی دارد که متولیان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت باید این مهم را حفظ  کنند.

حقیقی افزود: هم اکنون فضای خوبی در آموزش و پرورش این استان ایجاد شده است که این مهم با وجود مدیران لایق و باکفایت بیش از گذشته مورد توجه و ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: جوانان بزرگترین ثروت و فرصت مهم هر جامعه ای محسوب می شوند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی این جایگاه جوانان بسیار ویژه دیده شده و در این خصوص باید سرمایه گذاری لازم انجام گیرد.

این مسؤول یادآور شد: جوانان این مرز و بوم همانند گذشته گوش به فرمان رهبری بوده و حماسه هایی بدیع  و ارزشمندی را آفریده اند و در این میان صراحت، شجاعت، شهامت در گفتار و عمل معمار کبیر انقلاب اسلامی بسیار نمود داشت.

استاندار زنجان ادامه داد:  گردنه های پر پیچ و خم انقلاب نیز در سایه وحدت و اتحاد و حضور پر شور جوانان پشت سرگذاشته شد و رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند بطوری که سال ۹۴ را به سال همدلی، همزبانی اتحاد و وحدت نامگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: جوان در کنار تجربه معنا پیدا می‌کند و چنین سرمایه هایی در حوزه آموزش و پرورش باید قدر دانسته شود، چرا که آینده کشور به دست آنان سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.