به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا علیزاده روز یکشنبه در همایش جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با حضور جامعه گردشگری شهرستان بندرانزلی در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم همواره در همه عرصه ها پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و حضور مردم در ادوار مختلف و روزهای حساسی همچون روز قدس و 22 بهمن و غیره نشان داده است که مردم ایران همیشه در صحنه و پشت نظام و انقلاب هستند.
وی با تاکید برلزوم حضوری دیگر در عرصه سیاسی و نقش بر آب کردن نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی افزود: مردم ما با حضور خود در پای صندوق های رای به جهانیان نشان می دهند که تحکیم بین مردم و دولت و دولتمردان در راستای اعتلای جمهوری اسلامی همواره وجود دارد .
علیزاده انقلاب اسلامی را خون بهای شهدای گلگون کفن عنوان و تصریح کرد: جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی در دنیا است و مشارکت جمعی در همه عرصه ها از ویژگی های آن است.
وی با اشاره به تلاش بی وقفه دولتمردان دولت تدبیر و امید در همه عرصه های ملی و بین المللی در جهت اعتلای نظام و میهن اسلامی تاکید کرد: برجام در زمانی به امضاء رسید که قطعنامه های سازمان ملل را کاغذ پاره ای بیش نمی دانستند و دشمنان با به وجود آوردن ایران هراسی دروازه های کشور را به روی گردشگران جهانی بسته بودند .
علیزاده یادآورشد: نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی و افزایش درآمد مردم با رونق گردشگری و رشد مبادلات اقتصادی ایران با کشورهای دیگر تنها بخشی از دستاوردهای برجام است.
وی تصریح کرد: دلواپسان برجام باید زمانی دلواپس می شدند که به دلیل نبود زیرساختهای حمل و نقل جاده ای و فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی بسیاری ازهموطنان ، جانشان را از دست دادند .
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: دولت یازدهم با به ثمر نشاندن پروژه های زیرساختی تنها در بخش حمل و نقل جاده ای و نوسازی ناوگان هوایی ، علاوه بر افزایش ضریب امنیت سفرها ، در میزان افزایش گردشگر و از بین بردن ایران هراسی در عرصه بین الملل و آن هم در بد ترین شرایط ، عملکرد بی نظیری داشت.
علیزاده اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در حوزه زیرساخت های گردشگری در گیلان امروز شاهد آنیم که حتی مسافران عبوری به استانهای دیگر ترجیح می دهند از محورهای مواصلاتی گیلان سفر کرده و توقفی هرچند کوتاه نیز در استان داشته باشند.
وی صنایع دستی را یکی از شاخص ترین صنایع تحقق شعار تولید و اشتغال براساس منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: دولت تدبیر و امید همواره بر افزایش اشتغال و توسعه روستا ها تاکید داشته در حالی که در دولت گذشته تدابیر لازم برای این امر مهم اندیشیده نشده بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان و در 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.