به گزارش خبرگزاری تسنیم از سلسله، حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان سلسله ضمن قدردانی از ستاد انتخابات شهرستان سلسله به عنوان اولین ستاد انتخاباتی در تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، اظهار داشت: امنیت، سلامت و مشارکت گسترده از مهمترین اولویت‌هایی است که در برگزاری تمامی انتخابات برگزار شده در کشور مورد توجه قرار گرفته و دارد.

وی با اشاره به امنیت به عنوان مهمترین مولفه برگزاری انتخاباتی قانونمند، افزود: تمامی بسترهای لازم و اقدامات پیشگیرانه در تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تأکید بر اینکه با هر موردی که بخواهد امنیت انتخابات را مخدوش کند برخورد جدی انجام می‌گیرد عنوان کرد: اجرای دقیق قانون از سوی مجریان برگزاری انتخابات و ایجاد حس اعتماد بین مردم در تحقق مشارکت حداکثری از الزامات است.

خجسته پور با بیان اینکه مجریان انتخابات، امانتدار رأی مردم هستند، بیان کرد: نباید گرایش‌ها و تفکرات سیاسی مجریان، سلامت انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد چرا که ماهیت مردمی بودن انتخابات و سهم مردم در مشارکت سیاسی و امور عمومی جامعه همواره از افتخارات ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.

وی با بیان اینکه وظیفه مجموعه وزارت کشور، هماهنگی و نظارت است،  تصریح کرد: تنها جایی که به عنوان مجری وارد می‌شود، انتخابات است و تنها ملاک وزارت کشور نیز در انتخابات، قانون است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625618
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.