فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جمع مردم روستای رحمت آباد، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی رسیدگی و اهمیت دادن به مشکلات روستاییان بوده است.
وی با تبیین و اشاره به دستاوردهای مختلف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، خاطرنشان کرد: در طی 41 سال گذشته متناسب با رشد جمعیت ارائه خدمات در کشور نیز افزایش یافته است.
این مسؤول افزود: به پاس قدردانی از جانفشانی تمامی فرزندان این مرز و بوم که در راه میهن عزیزمان از جان خود گذشتند لازم است همه ما در راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه شرکت کنیم.
استاندار زنجان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری در ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان خرم‌دره، تاکید کرد: همه اینها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و راهپیمایی ها به نوعی نشان‌دهنده وحدت جامعه است که وحدت کلمه مورد تاکید امام خمینی (ره) بوده و امروز نیز توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید می‌شود که لازمه گذر از مشکلات است.
استاندار زنجان با گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، ابراز کرد: نحوه به شهادت رسیدن ایشان بزدلی و ناجوانمردی استکبار جهانی را بر همه مردم دنیا آشکار ساخت.
مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با اهالی روستای رحمت آباد در مسجد این روستا از توابع شهرستان خرم‌دره در ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.
پس از این مراسم توسط استاندار زنجان به همراه امام جمعه، فرماندار و سایر مسؤولان شهرستان با خانواده خانواده شهید علیرضا ملکی و جانباز ۲۰ درصد دفاع مقدس آصف عزیزی در این روستا دیدار و تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است، دیدار خانواده تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی در روستای رحمت آباد خرم دره از دیگر بخش های جشن انقلاب در این روستا بود.
تحویل تراکتور و ادوات کشاورزی به کشاورزان خرم‌دره و بهره برداری از کارخانه تولید کنسانتره خوراک دام در شرکت کشت و صنعت خرم‌دره از دیگر برنامه های حضور استاندار در این شهرستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.