هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در نشست مشترک با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: نامزدها با پرهیز از تخریب‌های غیرمنصفانه می‌توانند رقابت سیاسی را از فضای دشمنی به دوستی تغییر دهند.
وی اضافه کرد: دشمنی‌ها در عرصه انتخاباتی تا جایی پیش رفته که انگار هیچ کدام ما جزو این نظام نیستیم و مدام به دنبال این هستیم که از یکدیگر نقطه ضعفی پیدا کرده و به تخریب هم اقدام کنیم.
جمالی پور با بیان اینکه هرچقد فضای تخریب افزایش یابد، مردم از صندوق رای فاصله می‌گیرند، گفت: نامزدهای مجلس باید کاری کنند که اعتماد مردم افزایش یافته و مشارکت و حضور بیشتری را در عرصه انتخابات شاهد باشیم.
استاندار قزوین نامزدهای مجلس را به قانونمندی دعوت کرد و گفت: تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات، یعنی نظام به این افراد اعتماد کرده است و نامزدهای انتخاباتی به نوعی عصاره نخبگان یک جامعه هستند و باید به ارزش‌ها و قانون احترام بگذارند.
جمالی پور با بیان اینکه مردم در این دوره از انتخابات با آگاهی بیشتری رای خواهند داد، اظهار داشت: مردم بذخوبی فرد اصلح را می‌شناسند و لازم است که با ایجاد آرامش و آسایش شرایطی فراهم گردد تا مردم مشارکت حداکثری داشتن باشند.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از گذشته تا به امروز کشور را در بیشترین فشار و تنگنا قرار داده‌اند که لازم است با بصیرت از این مسیر عبور کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.