به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی خانی زاده، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز بیشترین ضربه را از طریق اختلاف‌افکنی در میان نیروها و مسئولان به انقلاب می‌زنند، اظهار داشت: آفتی که امروز در داخل کشور در حال گسترش است، دامن زدن به موضوعات اختلاف افکن در میان نیروهای انقلاب است که این امر هیچ سودی جز به هدر دادن سرمایه‌های انسانی برای نظام ندارد.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت عظیم هیئات مذهبی، مساجد و نخبگان می‌تواند در جهت بصیرت‌افزایی و ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر میان مردم و مسئولان در راستای با مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان، گام مؤثر بردارد.

فرماندار بهاباد با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه لازم است تا ضمن بصیرت افزایی در خود و انتقال آن به جامعه، همواره بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کنند.

خانی زاده عنوان کرد: همه باید برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و طلاب در این زمینه نقش مهمی برای تشویق مردم نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشورهای همسایه، شهرستان بهاباد وجهه‌ای ولایت‌مدار دارد و تجمع باشکوه حسینی در ماه محرم امسال، گواه این ادعاست.

تشکل‌های مذهبی همکاری خود را با تبلیغات اسلامی بهاباد افزایش دهند

امام جمعه بهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: نهادهای دینی و علما برای ساماندهی بیشتر و بهتر تبلیغات اسلامی در این شهرستان تلاش می‌کنند و تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی همکاری خود را افزایش دهند.

حجت الاسلام ابراهیم بشکانی با اشاره به اینکه رسالت این نهاد، رساندن حقایق اسلام به گوش جهانیان و شناساندن آن به مردم است، افزود: این نهاد برای تبلیغات دینی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سو و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلامی بودند، وارد میدان شد و رشد کرد.

به گزارش مهر، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام مجید نیکخو تقدیر و حجت الاسلام حسین حاتمی بهابادی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.