عباس محمدی که از روز ۲۵ دی ماه سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شده است روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است از نظرات،  تجربیات و پیشنهادهای سازنده فعالان این عرصه در جهت کیفی سازی برنامه‌های هیات استفاده شود.

وی، اظهار داشت: به همین منظور، روز پنجشنبه / ۲۶ دی ماه/ نخستین جلسه هیات کشتی استان زنجان با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و صاحب نظران کشتی زنجان، تشکل شد تا هیات بتواند زمینه و بستر را برای رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان فراهم کند.

محمدی با تاکید بر اینکه هیات تلاش دارد با استفاده از خرد جمعی،  افراد مجرب و توانمند را برای تصدی پست‌ها تعیین کند، افزود: به همین منظور نیز کمیته انتصابات با عضویت هفت نفر و شورای سیاستگذاری نیز با ۹ عضو، شکل گرفت که کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها به حتم در بهبود امور و پیشبرد اهداف و برنامه‌های هیات کشتی استان زنجان، اثربخش خواهد بود، اظهار داشت: توجه به شهرستان‌ها، تعامل و همکاری جدی با آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، استعدادیابی، تشکیل کمیته اقتصادی برای جلب و جذب حامی مالی مناسب و کسب درآمد مالی پایدار، تشکیل کمیته فنی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، حضور توانمند در رقابت‌های لیگ‌ و قهرمانی کشور، حمایت از ورزشکاران مستعد و قهرمان و پرورش کشتی‌گیران جوان ازجمله برنامه‌های در پیش روی این هیات است.  

محمدی با بیان اینکه تعداد کشتی گیران زنجان نسبت به گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: در زمان حاضر کشتی زنجان به لحاظ جلب و جذب علاقه‌مندان به کشتی با مشکل مواجه است و تلاش خواهد شد تا خانواده‌ها نسبت به این رشته ورزشی، اقبال بیشتری داشته باشند.

در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان زنجان که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، عباس محمدی با کسب ۱۱ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات این رشته ورزشی زنجان، انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.