مجمع انتخابات هیات کشتی استان زنجان با حضور سیدجلال عسگری رییس فدراسیون این رشته ورزشی، ۲ نماینده از وزارت ورزش و جوانان و علی خلیلی و محمدحمزه پور به ترتیب مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان، در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.  
در این مجمع، محمدرضا خادم پیر و وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی استان زنجان به نفع عباس محمدی کناره گیری کردند و محمدی نیز با کسب حداکثر آرای ماخوذه و با اختلاف هفت رای از رقیب خود، سرنوشت ورزش کشتی استان زنجان را به مدت ۴۸ ماه به دست گرفت.
محمدی توانست با به دست آوردن ۱۱ رای عضو مجمع از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات این رشته ورزشی زنجان، انتخاب شود و احمدرضا حافظی (رییس هیات قبلی) نیز موفق به کسب ۶ رای شد.   
در پایان این مجمع انتخاباتی از خدمات و تلاش‌های احمدرضا حافظی که به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده داشت تشکر و قدردانی شد.

حافظی، آبان ماه ۹۴ با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه و تنها با اختلاف یک رای توانست از رقیب اصلی و جدی خود عباس محمدی که در آن زمان دبیر هیات کشتی زنجان بود پیش افتاد و بر صندلی ریاست هیات این رشته ورزشی زنجان تکیه زد.

رای گیری در مجمع انتخابات هیات کشتی زنجان در سال ۹۴ بین این ۲ رقیب به دور سوم کشیده شد و حافظی و محمدی در دور نخست رای گیری که با حضور سه کاندید بود هر کدام ۶ رای آورده و علی اوصالی نیز چهار رای مابقی را به خود اختصاص داد و یک رای از ۱۷ رای ماخوذه نیز ممتنع بود. 
در دور دوم نیز حافظی و محمدی هر کدام هشت رای کسب کردند و یک رای سفید موجب شد تا این انتخابات مجمع کشتی به دور سوم کشیده شود که در نهایت حافظی پیروز میدان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.