مرتضی تمجیدی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان زنجان افزود: آموزش و پرورش دستگاه فرهنگ ساز است و این نهاد بعد از خانواده در شکل گیری رفتار تاثیرگذار است و در کنار یادگیری های دانش آموزان، ورزش نیز باید در ردیف برنامه های اصلی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: ورزش از مدرسه شروع می شود و اگر این مقوله مهم در بین دانش آموزان نهادینه تر شود در این صورت ورزش همگانی و قهرمانی نیز رشد و توسعه می یابد.
تمجیدی با بیان اینکه در کنار ورزش همگانی باید به فکر ورزش قهرمانی نیز باشیم به استعدادیابی دانش آموزان ورزشکار اشاره کرد و افزود: باید دانش آموزان ورزشکار مستعد شناسایی و از سویی مربیان تربیت شوند تا در آینده شاهد درخشش آنان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
وی افزود: برنامه ها در خصوص ورزش دانش آموزان باید هدفدار باشد و برای موفقیت در این عرصه، استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود امری ضروری است و می باید همه پای کارآیند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش آموزش و پرورش و اداره کل از یکدیگر جدا نیستند و این 2 نهاد در پیشبرد این مقوله مهم تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دارند.
محمد حمزه پور افزود: ورزش دانش آموزی پایه و اساس ورزش قهرمانی است به همین دلیل نیز تشکیل هیات ورزش دانش آموزی، کار بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت استفاده مطلوب کرد.
در این مجمع انتخابات، عبدالرضا حسینی با کسب 13 رای از 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت ورزش دانش آموزی استان زنجان را عهده دار شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.