پریسا فتحعلی‌بیگلو روز سه‌شنبه در بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان که به منظور بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت نرم‌افزارهای یکپارچه مدیریت امور مالی انجام شد، اظهار داشت: دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و اداره کل امور اداری و مالی استانداری در نظر دارد با انجام بررسی‌های لازم و تحلیل نقاط ضعف و قوت نرم‌افزارهای مورد استفاده نسبت به اجرا و پیاده‌سازی سامانه یکپارچه و متمرکز امور مالی در استانداری اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش دقت و جلوگیری از اشتباهات و اتلاف هزینه‌های احتمالی در پیاده‌سازی سامانه یکپارچه مدیریت امور مالی، پیش از هر اقدامی باید نرم‌افزارها و سیستم‌های موجود به صورت دقیق، بررسی شوند.

فتحعلی‌بیگلو افزود: پس از استخراج تمام ابعاد و نیازهای موجود و با آینده‌نگری باید نسبت به پیاده‌سازی یک نرم‌افزار جامع اقدام شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان ضمن بررسی فرآیند انجام امور مالی از جمله اموال، انبارداری و حقوق و دستمزد به استماع نظرات کارشناسان مربوطه این ۲ دستگاه پرداخت.

وی تصریح کرد: استفاده از تجربیات ادارات استان و صاحب‌نظران برای اجرا و پیاده‌سازی بهینه سیستم یکپارچه و نظام‌مند مدیریت امور مالی، راهگشا بوده و کارشناسان دستگاه‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری زنجان نیز با اشاره به الزامات قانونی موجود در اجرای سیستم یکپارچه مدیریت امور مالی، گفت: طبق تاکیدات دولت این سامانه برای ساماندهی امور مالی و کاهش هزینه‌ها اجرا و پیاده‌سازی می‌شود.

بیت‌الله دلیری اظهار داشت: کارشناسان امور مالی و فناوری اطلاعات استانداری به منظور بررسی‌های فنی و تحلیل نقاط ضعف و قوت نرم‌افزار با حضور در واحد امور مالی دستگاه‌ها از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفته و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.