مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در نظر دارد چندین عنوان برنامه عمرانی و خدماتی در حوزه آب و فاضلاب شهرهای استان را در کوتاه مدت به اجرا برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر،  اظهار داشت: این برنامه‌ها در 9 عنوان مختلف و در حوزه های متنوعی همچون افزایش جمعیت تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای استان زنجان و گسترش خدمات غیر حضوری به مشترکین از آن جمله است.

وی هدف از اجرای این طرح ها را در راستای تحقق سیاست جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و تحقق دولت الکترونیک عنوان کرده و افزود: افزایش 23 هزار نفری جمعیت تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب در شهر زنجان و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت افزایش 10 درصدی حجم خدمات غیر حضوری شهروندان از جمله این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: گسترش امکانات پیامکی و برنامه های اندرویدی با اپلیکیشن و همچنین راه اندازی خدمات آسان پرداخت از طریق تلفن 1522 از جمله زیرساخت هایی است که در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین زنجانی ارائه خواهد شد.

جزء قاسمی احداث و توسعه شبکه فاضلاب به طول 16 کیلومتر در شهر زنجان را نیز از دیگر برنامه های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد که تا سال آینده اجرایی می شود.

این مسئول ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه آب ، اجرای برنامه ایمنی آب ، تکمیل آزمایشگاه های آب استان و اجرای برنامه های مدیریت تقاضا را از دیگر برنامه های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.