مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته این شرکت به بیش از 16 هزار واحد مسکونی و غیرمسکونی در 21 شهر استان زنجان انشعاب آب و فاضلاب واگذار کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: بیش از 8 هزار انشعاب جدید آب و بیش از 7 هزار انشعاب فاضلاب نصب شده جدید مجموع عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال 97 بوده است.

وی افزود: میزان واگذاری انشعابات آب واگذار شده در سال 97 نسبت به سال پیش از آن 9 درصد افزایش داشته و واگذاری انشعابات فاضلاب نیز 104 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در سال گذشته معاونت درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 6 هزار کنتور خراب مشترکین در شهرهای استان زنجان را تعویض و یا استاندارد سازی کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: اصلاح و بازسازی بیش از 32 کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین بیش از 13 کیلومتر احداث و توسعه شبکه توزیع آب از جمله اقدامات این شرکت در سال گذشته بود.

وی میزان احداث و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سال 97 را بیش از 33 کیلومتر اعلام کرده و افزود: توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب نسبت به سال 96 بیش از 98 درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: توسعه خدمات بخش فاضلاب در شهرهای استان زنجان و جبران کمبودهای گذشته در صدر اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

جزء قاسمی حجم آب فروش رفته خانگی در سال گذشته را بیش از 42 میلیون متر مکعب اعلام کرده و گفت: حجم آب فروش رفته غیر خانگی در سال 97 نیز بیش از 8 میلیون متر مکعب را شامل می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی رغم تمامی کمبود ها استان زنجان جزو معدود استانهایی بود که هیچگونه قطعی آب در آن رخ نداد و امسال نیز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بکارگیری تمام توان سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و بی وقفه به مشترکین ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.