مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به منظور شناخت دقیق از وضعیت شبکه برای 21 شهر در استان زنجان تحت پوشش عملیات پیمایش زمینی انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی افزود: در شهر هایی که تحت پوشش GIS قرار گرفته اند علاوه بر شناسایی وضعیت شیرآلات مرئی و نامرئی نسبت به درج نوع حوضچه ها در نقشه های GIS نیز اقدام لازم صورت پذیرفته است تا در زمان رفع حادثه با اطلاع از نوع و وضعیت حوضچه اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی افزود: از طرفی با توجه به اصلاح شبکه های ترسیم شده با داده های حوادث و اتفاقات و همچنین ازبیلت‌های شبکه جدید الاحداث، داده های آماری موجود و درج شده در نقشه های قبلی به روز رسانی شده و اطلاعات ترسیمی به اطلاعات آماری شبکه و خط انتقال نزدیک‌تر شده و امید است در آینده نزدیک به شناخت دقیق تری از وضعیت شبکه در شهرهای استان دسترسی پیدا شود.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به عقد قرارداد دقیق سازی موقعیت تاسیسات روی زمین در سال 96  پیگیری لازم در خصوص برداشت اطلاعات صورت پذیرفته و قرارداد برداشت اطلاعات تاسیسات، درصد رشد قابل توجهی داشته است که در آینده نزدیک خروجی اطلاعات حاصل از قرارداد فوق  منجر به دقیق سازی موقعیت ترسیم تاسیسات آب و فاضلاب در نقشه های GIS خواهد شد .

جزء قاسمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت شناخت وضعیت مشترکین در راستای ارائه خدمات بهتر و مشتری مداری ، اقدامات لازم در خصوص تهیه نقشه مشترکین صورت پذیرفت که در این خصوص اقدامات لازم برای تهیه نقشه مشترکین شهرهای ماهنشان ، دندی ، زرین آباد ، حلب ، سلطانیه و صائین قلعه صورت پذیرفت که در حال حاضر روند اجرایی آن پیشرفتی بالای 80 درصد دارد.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه این شرکت در مرحله جمع آوری داده  و به روز رسانی اطلاعات است، امید است پس از اتمام این مرحله و درج اطلاعات در نرم افزار مربوطه شاهد اخذ تصمیمات هوشمندانه با استفاده از اطلاعات دقیق از شبکه و مشترکین و در نهایت ارتقا عملکرد شرکت باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.