مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: علیرغم وجود مشکلات اعتباری در سالیان اخیر تمامی شاخص های خدمت رسانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روند افزایشی داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته و تدوین برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت کلیه طرح ها و پروژه های این شرکت فعال بوده و در حال اجرا است.

وی افزود: در دوره خدمت دولت تدبیر و امید ، بیش از 142 هزار متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت ایستگاه های پمپاژ در شهرهای استان زنجان افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: در طول دوره خدمت دولت تدبیر و امید علی رغم کاهش شدید اعتبارات 49 کیلومتر شبکه جدید توزیع آب شرب در شهرهای استان اجرا گردیده است.

جزء قاسمی افزود: در دولت تدبیر و امید بیش از 112 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در 21 شهر استان زنجان اجرایی شده است که اجرای این طرح ها هر ساله نسبت به سال پیش از آن ، روند صعودی داشته و نقش بسزایی در کاهش آب بدون درآمد (پرت) شرکت داشته است.

وی اجرای 20 کیلومتر خط انتقال آبرسانی ، احداث 77 هزار متر مکعب مخازن آب در شهرهای استان و حفر و تجهیز 25 حلقه چاه جهت تامین آب شرب شهرهای استان زنجان را از دیگر اقدامات شاخص شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: اجرای طرح‌های بزرگی همچون آبرسانی به شهر زنجان ، آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره و احداث و بهره برداری از تصفیه خانه آب و فاضلاب در چندین شهر استان زنجان در دولت تدبیر و امید از جمله خدمات ماندگار شرکت آب و فاضلاب در این استان است.

جزء قاسمی گفت: تنها با اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی به شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره روی هم رفته ظرفیت پوشش بیش از 610 هزار نفر در این شهرها ایجاد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.