به گزارش روز دوشنبه ایرنا در پیام تسلیت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آمده است : 'مصیبت جانگداز و شهادت گونه پرسنل جان برکف نفتکش سانچی ، بسیار دردناک بود ، این زحمت کشان و تلاشگران عرصه دریا با تقدیم جان خود که برای تعالی و پیشرفت میهن اسلامی بود نشان دادند که مردمان این سرزمین درهمه حال به فکر خدمت و تلاش برای کشور هستند.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف خوزستان ، درگذشت شهادت گونه این عزیزان را به ملت شریف ایران، خانواده های عزادار و همکاران مصیبت زده آنان تسلیت عرض می کنم و برای آنان مغفرت الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز نیز با صدور پیامی جان باختن 32 خدمه کشتی نفتکش ایرانی سانچی را به عموم ملت شریف ایران و خانواده های معظم داغدیدگان این حادثه تلخ تسلیت گفت.
در این پیام ضمن طلب آمرزش و مغفرت برای این عزیزان ، برای خانواده های آنان از خداوند صبر و بردباری و شکیبابی مسئلت شده است.
کشتی نفتکش ایرانی هفته گذشته پس از تصادم با یک کشتی فله بر در آبهای چین ، دچار انفجار شدید شد و در نهایت روز یکشنبه به طور کامل غرق شد و جان باختن همه خدمه و پرسنل این کشتی قطعی و محرز شد.
عبدالغنی سامری سرملوان اهوازی و عبدالکریم بشارتی پور سرآشپز این نفتکش اهلی خرمشهر جزو جان باختگان این حادثه بودند.
به همین مناسبت هیات دولت جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 25دی ماه 1367 را عزای عمومی اعلام کرد.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.