آرش افشین یکشنبه در آستانه بازی با تیم الجزیره امارات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از برد مقابل الفتح عربستان روند خوبی را پشت سر گذاشتیم و با انگیزه بالا به مصاف تیم الجزیره امارات می رویم .
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به این که در طول چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم افزود: تیم الجزیره را به خوبی آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم.
وی با بیان این که به خوبی می دانیم که الجزیره حریف دست و پا بسته ای نیست، افزود: آن ها تیم صدرنشین لیگ امارات هستند و تنها یک باخت داشته اند، حالا هم با توجه به این که در بازی اول خود در جام قهرمانان آسیا شکست خورده اند قطعا به دنبال جبران هستند و ما این موضوع را به خوبی می دانیم.
افشین ادامه داد: هر چند حریف در این بازی از امتیاز میزبانی برخوردار است اما باید بگویم که ما تیم اول ایران هستیم و به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی دهیم، ما برای برد وارد میدان می شویم و تلاش می کنیم با امتیاز به خانه برگردیم.
وی ادامه داد: ما به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم تا با این کار کوچکترین پاداش را به هواداران و مردم خوزستان بدهیم هر چند که کار بسیار سختی در پیش داریم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که تیم الجزیره از تجربه بیشتری نسبت به ما برخوردار است افزود: ما در اولین بازی خود نشان دادیم که حرف های بسیاری برای گفتن داریم و می خواهیم روند صعودی خود را ادامه دهیم.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل الفتح عربستان گفت: با توجه به این که اولین حضور خود را در جام قهرمانان آسیا تجربه می کردیم قدری استرس داشتیم که طبیعی بود اما همان طور که دیدید در طول 90 دقیقه بازی تیم حاکم میدان بودیم.
افشین در پاسخ به این پرسش که به گلزنی در مقابل الجزیره فکر می کنید، افزود : قطعا هر مهاجمی به دنبال گلزنی برای تیمش است و من هم از این موضوع مستثنی نیستم و امیدوارم که بتوانم با گلزنی در این بازی در پیروزی تیمم شریک باشم.
تیم فوتبال استقلال خوزستان در دومین دیدار خود در جام قهرمانان آسیا ساعت 19 روز دوشنبه به مصاف تیم الجزیره امارات می رود.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.