به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (سه شنبه ) برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال استقلال اهواز به برتری دست یابد.
این مسابقه از هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
در جریان این دیدار، ابتدا تیم فوتبال استقلال اهواز بود که به گل برتری دست یافت و احمد آل جبولی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه دهم اولین گل این بازی را به ثمر برساند.
پس از به ثمررسیدن این گل تیم فوتبال سپیدرود رشت بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه 15 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مصطفی حق شناس به گل تبدیل کرد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی به اتمام برسد.
در نیمه دوم نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت بر بازی تسلط داشت و در دقیقه 51 این تیم دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مصطفی حق شناس به دومین گل خود و تیمش تبدیل کرد.
در دقیقه 54 نیز تیم سپیدرورد رشت صاحب سومین ضربه پنالتی شد که مصطفی حق شناس طبق معمول پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه وی به تیرک دروازه استقلال اهواز اصابت کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یابد.
قضاوت این مسابقه را وحید صالحی با کمک های محمدعلی پور متقی و محمدرضا فتحی برعهده داشتند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.