شوک هفته هفدهم لیگ برتر به مدعیان!

شکست دوباره استقلال از آبی های خوزستانی در روز توقف تراکتورسازی

هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر با باخت استقلال در تهران و توقف تراکتورسازی در تبریز همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز (سه شنبه) با برگزاری سه بازی آغاز شد:

** تراکتورسازی 2 - صنعت نفت 2

ابتدا دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه مرمت شده یادگار امام (س) تبریز به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش آنها برنده ای نداشت و به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

گل‌های تراکتورسازی را در این دیدار محمد ابراهیمی در دقیقه ۷ و امید عالیشاه در دقیقه ۶۲ وارد دروازه حسن هوری کردند. گل‌های صنعت نفت را نیز زبیر نیک نفس در دقیقه ۶۰ و علی عبدالله زاده در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند.

شاگردان قلعه‌نویی با کسب این تساوی ۳۴ امتیازی شدند و نتوانستند به صدر جدول صعود کنند. صنعت نفت آبادان نیز با این یک امتیاز ۲۰ امتیازی شد و در رتبه دهم باقی ماند.


** صبا یک - پیکان صفر

تیم بحران زده صبای قم نیز اما موفق شد با یک گل پیکان را شکست دهد. تک گل صبا را در این دیدار امید جهانبخش در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. همچنین در این دیدار کیوان امرایی از تیم صبا و ماهان رحمانی از تیم پیکان از داور دیدار کارت زرد دریافت کردند.

با این نتیجه صبای قم با ۱۲ امتیاز در همان رده پانزدهم ماند و پیکان با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

** استقلال تهران 1 - استقلال خوزستان 2

در آخرین بازی امروز هم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان آبی های خوزستان بود که همچون بازی رفت دو تیم در اهواز، باز هم مغلوب همنام خودش شد.

گل های استقلال خوزستان را در این مسابقه حسن بیت سعید (67) و اصغر عاشوری (83) به ثمر رساندند و تک گل استقلال تهران را هم کاوه رضایی (87) وارد دروازه حریف کرد.

گزارش بازی:

نمایش انتقاد برانگیز استقلال در نیمه اول بازی با استقلال خوزستان باعث شد که این تیم کمتر موفق شود موقعیت گلی روی دروازه حریف ایجاد کند. در این نیمه هافبک های استقلال در غیاب امید ابراهیمی بارها توپ ها رو لو ندادند تا کاوه رضایی در طول بازی اصلا تغذیه نشود. در این نیمه شاگردان سیروس پور موسوری با استفاده از ضدحمله های خطرناک دو سه بار دروازه استقلال را تهدید کردند که حتی نانگ موفق شد دروازه استقلال را باز کند اما صحنه از نظر داور آفساید بود. اگر منصوریان می خواهد تیمش بیش از این از صدر جدول عقب نیفتد باید در نیمه اول چاره ای برای حملات نیمش بیندیشد تا این تیم بتواند دروازه حریف را بیشتر تهدید کند.

اما نمایش ضیف شاگردان منصوریان در نیمه دوم هم ادامه داشت و ناتوانی این تیم در خلق موقعیت باعث شد استقلال خوزستان با خیال راحت جلو بیاید و روی دروازه استقلال خلق موقعیت کند. در دقیقه 67 حسن بیت سعید روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه استقلال را باز کرد و 16 دقیقه بعد و در حالی که بازیکنان استقلال برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند عاشوری موفق شد روی ضد حمله گل دوم را بزند. 

استقلال در دقیقه 87 موفق شد توسط کاوه رضایی یکی از گل های خورده را جبران کند تا بازی در پایان با حساب دو بر یک به نفع استقلال خوزستان به پایان برسد.

استقلال تهران در دیدار رفت نیز در هفته دوم لیگ با همین نتیجه مغلوب استقلال خوزستان شده بود.

با این نتیجه استقلال تهران 25 امتیازی و در رده پنجم جدول اما با یک بازی بیشتر باقی ماند و استقلال خوزستان هم با 21 امتیاز در رتبه دهم جای گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید