علی رعدی پنجشنبه شب پس از دیدار تیمش با گیتی پسند در سالن سید رسول حسینی ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازیکنان ما هم موقعیت های زیادی را از دست دادند و تیمی که این همه موقعیت گل را از دست می دهد، باید در فوتبال منتظر شکست تلخ باشد.
در هفته پانزدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر که پنجشنبه شب در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد ، تیم میزبان با نتیجه 8 بر 2 در برابر میهمانش گیتی پسند شکست خورد.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت : در هر صورت در روز بد فوتبالی بازیکنان ما ، بازیکنان گیتی پسند به خصوص سنگربانشان روز خوبی فوتبالی را داشتند و توانستند در خانه گریبان ما را بگیرند.
رعدی افزود : همه چیز برای ما در این بازی تمام شد و بازیکنان ما باید این شکست تلخ خانگی را فراموش کنند و برای بازی آینده در هفته شانزدهم مقاومت البرز برنامه ریزی کنیم.
** روز پراشتباه داوری
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری از اشتباه زیاد داور این مسابقات نیز انتقاد کرد و گفت که داور این مسابقات نیز روز خوبی را سپری نکرد و سوت های اشتباه زیادی داشت که همه اش به ضرر تیم ما بود.
رعدی افزود : داور با سوت اشتباه خودش تا حد زیادی جریان بازی را به ضرر تیم ما تمام کرد و در روزی که به دنبال نتیجه همسنگ بودیم؛ همه چیز دست به دست هم داد تا شکست تلخی برای ما رقم بخورد.
تیم شهروند ساری در 15 بازی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر با کسب 21 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و گیتی پسند با 38 امتیاز در رده اول این جدول قرار دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.