ماشین‌سازی تبریز، دومین تساوی پیاپی خود را در لیگ شانزدهم کسب کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نخست از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 14 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ماشین‌سازی:
مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، ادسون هنریکه، بهمن کامل، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی نژاد (84 حامد پاکدل)، احمد کامدار، پیام صادقیان، حمیدرضا علی عسکری (73 آندرانیک تیموریان)، سعید قائدی‌فر (65 شهاب زاهدی) و فردین عابدینی
سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب فولاد خوزستان:
حید طالب لو، ساسان انصاری، ایوب والی، عبداله کرمی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات (86 میلاد پاک‌رو)، ماتیاس چاگو (75 ارنست نفور)، سینا مریدی، احمد عبداله زاده، سروش سعیدی و محمود مطلق‌زاده (84 عبداله ناصری) و با  سرمربیگری نعیم سعداوی
سرمربی: نعیم سعداوی

تیم داوری:
سیدمهدی سیدعلی، سیدیعقوب حجتی، مرتضی کاظمیان و سعید وفاپیشه
اخطارها: حبیب گردانی و پیام صادقیان از ماشین‌سازی

شرح بازی:
فولاد خوزستان بازی را بهتر آغاز کرد و حملات خوبی روی دروازه ماشین‌سازان داشت و در ادامه، کار کمی متعادل‌تر شد و ماشین‌سازان نیز حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه طالب‌لو ایجاد کردند، اما در نهایت، تلاش دو تیم در نیمه نخست گلی در برنداشت و تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم مسابقه، توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود و حملات دو تیم روی دروازه‌های یکدیگر، زیاد کارساز نبود و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دومین تساوی پی در پی ماشین‌سازان ثبت شود.

حاشیه‌ها:
*این بازی، اولین مسابقه لیگ شانزدهم بود که در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد و پیش از شروع دیدار، چمن جدید ورزشگاه توسط استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیئت فوتبال استان به بهره‌برداری رسید.

*در حالی که برای اولین بار در لیگ شانزدهم، یک دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شد، اما استقبال نه چندان خوبی از این مسابقه به عمل آمده بود و تنها 1300 نفر تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند.

*سعید قائدی‌فر، فردین عابدینی، حمیدرضا علی عسکر، سه بازیکن جدید ماشین‌سازی در ترکیب اصلی تیمشان به میدان رفتند و شهاب زاهدی و محمد رحمتی، دو بازیکن جدید دیگر تیم نیز روی نیمکت حضور داشتند.

*تنها برد فصل ماشین‌سازان در لیگ شانزدهم، مقابل همین تیم فولاد به ثبت رسیده بود.

*آندارنیک تیموریان که هفته‌ها با بیماری آبله مرغان دست و پنجه نرم می‌کرد، پس از مدتی دوری از میادین، در دقیقه 73 این مسابقه به میدان رفت و جایگزین علی‌عسکری شد.

ماشین‌سازی با این تساوی، هشت امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند و هفته آینده در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر، میهمان گسترش فولاد خواهد بود.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.