مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: استرسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم.

"مصطفی اکرامی" در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار کرد: بعد از استراحتی که پس از بازی با فولاد داشتیم، دور جدید تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیازات را در مسابقات آینده کسب کنیم.

وی در خصوص هدف تیم گسترش فولاد برای لیگ شانزدهم، بیان کرد: هر تیمی دوست دارد که بهترین نتایج را کسب کند و این‌که آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد، برای هیچ‌کس مشخص نیست. ما از اکنون به دنبال پایان فصل نیستیم و تیم ما پتانسیل کسب سهمیه را نیز دارد؛ اما برنامه تیم ما این است که بازی به بازی پیش می‌رویم و دوست داریم در هر بازی به دنبال پیروزی باشیم.

وی افزود: این موضوع باعث می‌شود که استرس کسب سهمیه را نداشته باشیم و از سوی کادرفنی و مدیریتی، برای حضور در جمع چهار تیم برتر، تحت فشار نیستیم و با آرامش و تمرکز بیشتری کارمان را دنبال می‌کنیم.

اکرامی تأکید کرد: اگر بازیکنان ما چند ماه زودتر دور هم جمع می‌شدند و زودتر به هماهنگی می‌رسیدیم، مطمئناً در هفت بازی ابتدایی لیگ امسال، می‌توانستیم نتایج بسیار بهتری بگیریم. البته در هفته‌های ابتدایی هم خوب موقعیت خلق می‌کردیم، ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد.

مدافع گسترش فولاد در خصوص وضعیت خودش نیز خاطرنشان کرد: خداراشکر در شرایط خوبی قرار دارم و تلاش می‌کنم که در صورت صلاحدید کادرفنی، برای تیمم به میدان بروم و بتوانم موثر باشم.

وی اظهار کرد: امیدوارم تیم‌ ماشین‌سازی هم امسال در لیگ بماند و تراکتورسازی هم بتواند به مقام قهرمانی برسد تا مردم آذربایجان، از نتایج نمایندگان‌شان خوشحال شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.