به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی شنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان خرمشهر، اعتبارات هزینه شده برای بهره برداری از پروژه های دهه فجر این شهرستان را 890 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با بهره برداری از 34 پروژه عمران شهری، روستایی، تاسیسات زیربنایی، کشاورزی و صنعتی، یکهزار و 150 فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی به آب اندازی کشتی کاتاماران که در یکی از شرکت های کشتی سازی ساخته شده را از این پروژه ها خواند و گفت:این کشتی به دست جوانان انقلابی ایران در خرمشهر ساخته شده و با ساخت آن، ایران در ردیف پنج کشور دارای این فناوری و دانش قرار می گیرد.
حیاتی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت:آن حضرت، خدمات ارزنده ای در برهه های مختلف به نظام جمهوری اسلامی ارائه داد.
رئیس ستاد دهه مبارک فجر خرمشهر با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی متعلق به هیچ حزب و جناحی نبود، گفت:هاشمی اولین محور که برای انقلاب ترسیم کردند محور وفاداری به ولایت فقیه و رهبری بود.
فرماندار خرمشهر، وحدت ملی را از تاکیدات آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت: این وحدت و اتحاد رمز پیروزی انقلاب و ولایت فقیه است و امید است که با وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه پرچم این انقلاب زمینه ساز انقلاب عدالت گستر ناجی عالم بشریت شود.

*** کمیته های دهه فجر، تبیین شخصیت آیت الله هاشمی را در دسوتر کار قرار دهند
دبیر ستاد دهه فجر خرمشهر نیز در این نشست با تشریح برنامه های کمیته های دهه فجر شهرستان، گفت:کمیته ها علاوه بر اجرای برنامه های متداول دهه فجر، برنامه تجلیل و بزرگداشت شخصیت آیت الله هاشمی را در برنامه قرار دهند.
حجت الاسلام سید جواد خطیبی افزود: برنامه های دهه مبارک فجر حول سه محور فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و معرفی شخصیت های انقلابی از جمله شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خدمات آنان در دوران انقلاب و قبل از انقلاب، برگزار می شود.
وی معرفی کارآفرین های خرمشهری را یادآور شد و گفت:فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که با فعالیت خود توانسته اند کارگاه تولیدی و کارآفرینی راه اندازی کنند، در دهه فجر معرفی و تجلیل می شوند.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست، روسای 15 کمیته دهه فجر شهرستان در بخش های مختلف معرفی شدند.
7100/6125 خبرنگار:کمیله حجازی ** انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.