مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شرایطی که عده‌ای دنبال تخریب جایگاه سپاه بودند، سپاه را در اوج عزت و اقتدار قرار داده است.

به گزارش جماران، حجتالاسلام مسیح مهاجری عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این مجلس باشکوه حضور یافته و در وصف آیت الله هاشمی رفسنجانی بیاناتی داشته باشم.

وی افزود: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم چرا که پیام این انقلاب؛ آزادی و آزادی خواهی بوده است.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه ملت ایران در بسیاری از شرایط به فضای حریت ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: همواره در کنار بزرگان این کشور شهید بهشتی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم و از سجایای معنوی آنان بهره‌مند شدم.

مهاجری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد عمل و نیک کردار بوده است، افزود: این روحانی برجسته با روی گشاده با مخالفان خود نیز حشر و نشر داشته است.

وی با اعلام اینکه هاشمی رفسنجانی دلداده واقعی امام راحل بوده است، گفت: هاشمی رفسنجانی در شرایطی که عده‌ای دنبال تخریب جایگاه سپاه بودند، سپاه را در اوج عزت و اقتدار قرار داده است.

عضو حزب جمهوری اسلامی با بیان اینکه این مجاهد نستوه همواره از نهاد مقدس بسیج به عنوان دست راست خود تعبیر کردند، افزود: هاشمی رفسنجانی همواره رهبری را جان خود دانسته و عاشق رهبری و ولایت بوده است.

مهاجری با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در محافل سیاسی و خصوصی از رهبری حمایت کرده و ایشان را صاحب نظام دانستند، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوج مظلومیت هیچگاه زبان به گلایه در انظار عمومی به صورتی که نظام، انقلاب و رهبری خدشه ای وارد شود، نگشوده است.

وی با بیان اینکه مردم در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردان بودند، افزود: اکنون مجالس عمومی و مردمی در شهرها و روستاهای کشور برای آیت الله هاشمی رفسنجانی برپا شده که نشان از قدرشناسی مردم نسبت به این عالم جلیل القدر دارد.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی همواره مدافع نظام، رهبری و ولایت فقیه بوده و رعایت اصول را کرده است، افزود: حضور پرشور مردم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی، انسان را یاد تشییع ارتحال امام انداخته است.

تسلط قرآنی آیت الله هاشمی در تفسیر راهنما مشهود است

 

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آیت الله هاشمی در دوران زندان ساواک دو کتاب مهم تفسیر قرآن و فرهنگ قرآن نوشت و این نشان از تسلط ایشان به مباحث قرآنی است.

به گزارش جماران، حجت‌ الاسلام مسیح مهاجری ظهر امروز در آئین  بزرگداشت مرحوم آیت‌الله  هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ستون‌های استوار نظام جمهوری اسلامی بود اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی دارای قلب سلیم و مردمی، صبور، بزرگ و مظلوم  بود.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی جایگاه هاشمی رفسنجانی را نزد امام راحل بسیار بالا دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس وقتی آیت الله هاشمی به جبهه‌ها سرکشی می‌کرد  امام ضمن سراغ از وی برای سلامتی ایشان  نذر می‌کرد.

مهاجری با بیان اینکه  آیت الله هاشمی رفسنجانی مفسر قرآن، فقیه عالم و سیاستمدار بزرگ جهانی بود  خاطر نشان کرد: اکنون ارتحال آیت الله هاشمی تیتر نخست رسانه‌هاست و بزرگان دنیا از او تجلیل می‌کنند و اجماع رسانه‌های دنیا این است که بزرگترین سیاستمدار منطقه از دنیا رفته است.

وی از تالیف دو کتاب توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبرداد و افزود: آیت الله هاشمی در دوران زندان ساواک دو کتاب مهم تفسیر قرآنی و فرهنگ قرآن نوشت و این نشان از تسلط ایشان به مباحث قرآنی است.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سپاه را نور چشم  و بسیج را چشم راست خود می‌دانست گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هاشمی سپاه را نور چشم خود می‌دانست و از رهبر معظم انقلاب به عنوان جان و عشق خود نام برده است.

مهاجری با بیان اینکه  آیت الله رفسنجانی یک فرد معمولی در نظام نبود افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب همواره نفر دوم نظام بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند ایشان را با عزت از دنیا برد تصریح کرد: همین مرگ است که مردم را تکان داد در واقع آیت الله رفسنجانی مرگ را هم مقهور خود کرد.

 

 

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.