نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از افراد به دنبال تحریک آیت الله هاشمی رفسنجانی و قرار دادن وی در مقابل انقلاب بودند اما او انقلاب را بیش از هر کس دیگری دوست داشت.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان روز سه شنبه در حاشیه آیین خاکسپاری رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انواع و اقسام توهین ها را به آیت الله هاشمی رفسنجانی کردند اما در مقابل اینها چیزی نگفت و کلمه ای حرف نزد و این برای کسانی که می فهمند کافی است.
وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی جایگزینی ندارد و نمی توان خلاء وی را جبران کرد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی بود که با رفتن او کسی نمی تواند جایش را پر کند و در نوع خود انسانی استثنایی بود.
پزشکیان گفت: احتمال اینکه نبود وی باعث شود کمی مشکلات بیشتر شود کم هم نیست؛ به خاطر این که خیلی از وقت ها در گرفتاری ها با صبر و تحمل خود، مساله را مقداری آرام کرده و جامعه را از تلاطم می انداخت. 
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است با رفتن وی ، عده ای از جای خود سری بالا ببرند و بازی درآورند.
پزشکیان گفت: عده ای هر چه خواستند به مرحوم نسبت دادند و وی به خاطر این که انقلاب و کشور را دوست داشت در مقابل هر گونه توهین و بی احترامی که به وی کردند مقاومت کرد.
وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی استثنایی بود و اگر صبر پیشه نمی کرد جامعه نا امن می شد.
پزشکیان در خصوص تاثیرات فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحث سیاست خارجی هم گفت: در سیاست خارجی چون مقام معظم رهبری این مساله را پیگیری می کنند در کشور ثبات وجود دارد. اما در داخل عده ای تندرو هستند که گاهی این مساله را از متن خود به بیرون هدایت کرده و ایجاد تنش می کنند و کاسه داغ تر از آش می شوند.
منبع: ایرنا
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.