به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی دانشگاه گیلان، در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تسلیت به سبب درگذشت یار دیرین امام، به اطلاع دانشگاهیان گرانقدر می رساند بر اساس تصمیم هیات دولت، بمناسبت درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه 21 دی ماه 1395 تعطیل عمومی اعلام شد، بر این اساس کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه در روز سه شنبه 21 دی ماه تعطیل است، همچنین برنامه جدید زمان بندی امتحانات لغو شده روز سه شنبه دانشجویان نیز، متعاقبا اعلام می شود.
در زمان حاضر، 16 هزار و 388 دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 494 رشته گرایش است. این دانشگاه دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان دارای پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی( مجازی) و یک پردیس دانشگاهی است.
به گزارش ایرنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی امشب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رییس جمهور، سه دوره رییس مجلس شورای اسلامی و سالها رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.
2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.