به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و با حمایت مردم پیروز شد لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر با محوریت مردم و پر رنگ بودن مشارکت آنها برگزار می شود.
وی بر ضرورت ارتباط مستمر مدیران با مردم و توجه به مطالبات آنها تاکید کرد و افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و حفظ اعتماد آنها از مهمترین موضوع هایی است که باید مد نظر همه مسئولان و مدیران باشد.
موسوی بیان دستاوردهای نظام در 37 سال گذشته و تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف توسط مدیران دستگاه های اجرایی را در این ایام مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت در این سال ها خدمات و اقدامات اساسی در حوزه های مختلف داشته که مدیران باید این عملکردها و خدمات و سرمایه گذاری های کلان را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.
وی از جمع بندی طرح های قابل کلنگ زنی و بهره برداری این شهرستان در دهه فجر خبر داد و افزود: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری های کلانی در این شهرستان برای اجرای طرح های حوزه آب و خاک، کشاورزی و نفت و گاز انجام داده یا در دست اقدام دارد که متولیان باید از فرصت دهه فجر برای اطلاع رسانی این خدمات استفاده کنند.
فرماندار دهلران یادآور شد: با تلاش و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برنامه های متنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته های دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام جای آن سیاست مدار با کیاست که نقشی برجسته در خلق و پیروزی انقلاب و این نظام داشت، خالی است.
فرماندار دهلران با بیان اینکه جایگاه انسان های بزرگ در دل مردم است، اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پر برکت خود همواره حول محور وحدت و انسجام ملی با هدف استمرار و پایداری نظام مقدس اسلامی حرکت می کرد و به همین منظور اقشار مختلف مردم و طیف های سیاسی در آیین تشیع پیکر این شخصیت بزرگ شرکت کردند.
امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ الهی و یکی از معجزات عصر حاضر است که به رهبری امام امت و حمایت مردم شکل گرفت و امروز موجب بیداری اسلامی در جهان شده است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: امام راحل در اوج خفقان و نهله های انحرافی و علیرغم میل استکبار و طاغوت انقلاب اسلامی را بنا نهاد و با حمایت مردم به پیروزی رساند.
وی تاکید کرد: از آغاز شکل گیری و پیروزی این انقلاب، توطئه ها، دشمنی ها، فتنه ها، ترورها و تحریم ها علیه انقلاب اسلامی بوده است اما همه این نقشه های شوم با درایت امام امت و همراهی و پشتیبانی مردم و در ادامه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند و این انقلاب هر روز بهتر از دیروز مسیر الهی خود را می پیماید.
امام جمعه دهلران نقش ارزشمند مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: در جشن های این ایام باید محوریت مردمی مد نظر قرار گیرد و این مهم بیش از پیش برجسته شود.
حجت الاسلام موسوی به رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام و انقلاب و رهبری اشاره کرد و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی و بیش از پیش شخصیت این بزرگوار را نشان داد.
در این نشست کمیته های 6 گانه ستاد دهه فجر شهرستان دهلران تشکیل شد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.