محمد مهدی شرفی شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استهبان افزود:‌شایسته است با استفاده از تمام ظرفیت های ممکن در این شهرستان، نسبت به اجرای برنامه های مناسب، پرمحتوی و با کیفیت و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام شود.
رئیس ستاد دهه فجر استهبان بیان کرد:‌سه رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛ رهبری امام (ره) ،ایمان مردم به خداوند و وحدت مردم بود و همانگونه که عامل پیروزی انقلاب وحدت حول محور امام بود امروز هم رمز بقای و ادامه آن وحدت حول محور رهبری انقلاب است.
شرفی گفت: ایام الله دهه فجر هر ساله تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمانهای بلند امام راحل (ره)بوده و این دهه برای ملت ما فراموش ناشدنی است و تمام اتفاقات و تغییراتی که در چند دهه اخیر رخ داد و ایران ما به نقاط قوت و پیشرفت دست یافت همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است و مردم عزیز ما این نظام را دوست دارند.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان استهبان ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:هاشمی از استوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران بود که چه قبل و چه بعداز انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران مجاهدت ها و سختی های فراوانی را در تحقق استقلال و آزادی ملت ایران متحمل شدند و همواره از جان و آبروی خود برای حفظ نظام و تأمین منافع ملی کشور مایه گذاشتند.
شرفی با تأکید بر حفظ انسجام داخلی و وحدت افزود: اگر ما بخواهیم روی پای خود بایستیم و حق مان را به دنیا ثابت کنیم باید وحدت و قدرت داخلی را حفظ کنیم و اگر قرار باشد حقوقمان را به اثبات برسانیم در سایه تحقق این اصل بوده است.
در این جلسه امام جمعه استهبان با بیان اینکه شکر نعمت انقلاب و خدمات آن بر همه مردم واجب است گفت: به برکت انقلاب امروز همه چیز داریم و به همه چیز رسیده ایم و این مسئولیت ها و رفاه از وجود انقلاب است لذا شکر این نعمت و این خدمات بر همه مردم و مسوولان واجب است.
حجت الاسلام مصطفی خاوری با تاکید بر گرامیداشت دهه مبارک فجر خواستار انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان شد و افزود: دهه فجر حاصل مجاهدت های سالیان متمادی حضرت امام(ره) ومسلمانان معتقد و فرصت خوبی است تا اصول انقلاب را برای جوانان که در معرض خطر تهاجم فرهنگی هستند بازگو و آنان را آگاه کنیم.
در پایان جلسه مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر و اعضای کمیته معرفی شدند.
خبرنگار:‌روح الله سعادتمندنژاد** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.