علی ظاهر زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این آموزش مجازی در سطح دانشگاه نداشتیم که با توجه به وضعیت کشور زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش مجازی به صورت آنلاین و آفلاین فراهم شد.
وی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی به صورت آنلاین یا آفلاین به تشخیص استاد موردنظر انجام می‌شود، ادامه داد: از هفته سوم اسفندماه سامانه مدیریت آموزش مجازی در دانشگاه جندی شاپور دزفول راه اندازی شده و اساتید خود را با این آموزش همراه کرده‌اند. 
ظاهرزاده گفت: تاکنون ۴۰۰ ساعت محتوای آفلاین در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برگزار شده است تا از برگزاری کلاس حضوری در فضای مجازی برای مبارزه با بیماری کرونا خودداری شود.
وی افزود: از فردا نیز دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی از طریق این سامانه آغاز خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اظهارداشت: تاکنون استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی خوب بوده و ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از دانشجویان در این سامانه وارد شده‌اند ولی حدود ۵۰۰ نفر دیگر هنوز وارد نشده‌اند.
وی افزود: انتظار می‌رفت با توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی همه دانشجویان به این سامانه وارد و از آموزش‌های ارائه شده بهره مند شوند. 
ظاهر زاده به دانشجویان توصیه کرد منتظر حذف ترم یا درس نباشند زیرا در حال حاضر هیچگونه درخواستی ارائه یا بررسی نخواهد شد و دانشجویان مکلف به دریافت آموزش‌های مجازی هستند.
وی با بیان اینکه آموزش دروس تئوری به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: درخصوص نحوه برگزاری امتحانات هنوز تصمیم گیری نشده است که به محض تصمیم گیری در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی افزود: درخصوص برگزاری کلاس‌های رشته‌های عملی مانند رشته معماری که دروس عملی هستند نیز در حال برنامه ریزی و تصمیم گیری هستیم که پس از برنامه ریزی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.