محمدرضا اسماعیل چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۹۸ برای ۹۵۰ بیمار جدید در مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول پرونده تشکیل شد و ۲۸ هزار و ۹۰۰ ویزیت رایگان نیز توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص این مرکز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ به ۶۶۰ بیمار مبتلا به سرطان خدمات رایگان پرتودرمانی به ارزش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارائه شد، افزود: در سال ۹۸ نیز ۶ هزار و ۵۵۰ نوبت تزریق شیمی‌درمانی رایگان به ارزش ۶۵۵ میلیون تومان در این مرکز خیریه انجام شد.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول با اشاره به ارائه یک هزار و ۲۸۰ جلسه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی رایگان به بیماران و خانواده‌های آنها در سال ۹۸، عنوان کرد: در سال ۹۸ بالغ‌بر ۶۸۰ میلیون تومان یارانه دارویی و سایر کمک‌هزینه‌ها به بیماران مبتلا به سرطان که تحت پوشش این مرکز هستند نیز ارائه شد.

اسماعیل چگنی از اهدای ۲ هزار و ۶۵۰ سبد ارزاق به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان به بیماران نیازمند تحت پوشش این مرکز خیریه در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در سال ۹۸ همچنین به ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از بیماران غیربومی و همراهان آنها خدمات اسکان و تغذیه رایگان به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان ارائه شد.

وی اضافه کرد: ارائه ۷ هزار و ۴۶۵ نامه معرفی به مراکز خدمات تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاهی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان نیز از دیگر خدمات رایگان ارائه شده به بیماران مبتلا به سرطان در مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول در سال ۹۸ است.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: در مجموع در سال ۹۸ بالغ‌بر ۹۶ میلیارد ریال خدمات درمانی و حمایتی رایگان به بیماران مبتلا به سرطان که تحت پوشش این مرکز خیریه هستند، ارائه شد.

اسماعیل چگنی یادآور شد: مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول به عنوان اولین مرکز خیریه رادیوتراپی، انکولوژی جنوب غرب کشور در حال حاضر بالغ‌بر ۵ هزار بیمار مبتلا به سرطان از شهرستان دزفول، شهرهای شمالی استان خوزستان و همچنین استان‌های ایلام و لرستان را تحت پوشش درمانی رایگان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول در سال ۱۳۹۱ با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع کلنگ زنی و در سال ۹۴ با صرف ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی خیران افتتاح شد.

اعتباری که از زمان افتتاح این مرکز خیریه تاکنون در ادامه طرح توسعه بخش‌های مختلف آن از سوی خیران صرف شده بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

در این مرکز خیریه درمانی هیچ صندوقی برای گرفتن پول از بیمار مشاهده نمی‌شود و با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات، خدماتی از جمله پرتودرمانی و شیمی‌درمانی به صورت رایگان به بیماران مبتلا به سرطان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.