سیداسد میرعالی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در جایگاه های عرضه سوخت ، هماهنگی های لازم را برای اقدام‌های موثر انجام داده و در این راستا با ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی در مراکز سوخت گیری ، در جهت حفظ سلامت مردم و کارگران شاغل به صورت مستمر تلاش می‌کند.
وی تهیه و توزیع مواد ضدعفونی ، تهیه دستکش های بهداشتی با همکاری انجمن صنفی جایگاه داران عرضه فراورده های نفتی ، استریل کردن تلمبه های پمپ بنزین ها و  راهنمایی و آموزش اپراتورها برای پیشگیری از ویروس کرونا را از اقدام‌های این شرکت برای حفظ سلامت عموم مردم ، کارکنان و کارگران جایگاه‌ها عنوان کرد.

توصیه های بهداشتی
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) به عموم شهروندانی که برای سوخت گیری به جایگاه ها مراجعه می کنند توصیه کرد برای سوخت گیری با اپراتورها هماهنگی داشته باشند ، باک بنزین خود را پر کنند تا اینکه مراجعه بعدی نداشته باشند و موقع سوخت‌گیری حتما" از دستکش استفاده کنند.
میرعالی ، استفاده از کارت بانکی به جای پول نقد در جایگاه‌ها، حفظ خونسردی و آرامش ، رعایت مسایل بهداشتی فردی و پرهیز از شتاب زدگی را دیگرتوصیه های خود به شهروندان عنوان کرد.

وی گفت:همه جایگاه‌های فراورده های سوختی و گاز سی.ان.جی در حوزه عملیاتی این شرکت وظیفه دارند همه مسایل بهداشتی ، آبخوری ها و نظافت سرویس بهداشتی را به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به صورت مستمر داشته باشند.  


هیچ جایگاهی تعطیل نیست
میرعالی گفت: هیچ جایگاه سوختی در سطح استان خوزستان به خاطر ویروس کرونا تعطیل نیست و همه جایگاه داران موظف هستند به شهروندان خدمت رسانی کنند.
وی  کمبود سوخت در سطح شهرهای استان خوزستان را شایعه خواند و گفت: ذخایر فراورده های سوختی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.