به گزارش ایرنا بهنام سراج جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت تفت آبادان و پرسپولیس تهران اظهار داشت: هفته گذشته بازی بدی را مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادیم که نتیجه آن پذیرفتن شکست بود.

وی افزود: بازیکنان ما شکست بازی قبلی را فراموش کردهاند و با انگیزه بیشتری تمرین‌های هفته گذشته شرکت کردند و آماده بازی مقابل پرسپولیس هستند.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت:پرسپولیس تیم بسیار با کیفیتی است ولی هر تیمی نمی‌تواند در آبادان نتیجه بگیرد و آنها روز سختی خواهند داشت.

سراج تصریح کرد: پرسپولیس با مربیگری یحیی گل‌محمدی و در نیم فصل با جذب چند بازیکن جدید تیم خود را تقویت کرد هم اکنون یکی از تیم‌های برتر ایران است ولی ما نیز برای حفظ جایگاه خود در جدول در این دیدار فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

وی افزود: چند بازی اخیر پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردهایم  و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کرده‌ایم و با شناخت کافی در برابر آنها بازی خواهیم کرد.

سراج گفت: بدون شک نقطه قوت صنعت‌نفت در این دیدار هواداران تیم هستند و فردا با تکیه بر حمایت آنها انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس با توجه به زمان پرواز این تیم به آبادان در نشست خبری پیش از بازی با صنعت‌نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر نرسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.