به گزارش ایرنا، شامگاه پنجشنبه، در چارچوب رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور و در سالن والیبال استادیوم تختی شهربابک، تیم صنعت مس شهربابک دو ست ابتدایی را به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ به تیم شهدای ششم بهمن آمل واگذار کرد.

تیم مس شهربابک ست های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود و تیم حریف را مغلوب کرد.

ست پنجم و پایانی این مسابقه نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود میهمان آملی به پایان رسید.

سرمربی تیم شهدای ششم بهمن آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور هواداران پرشور تیم مس شهربابک را تحسین کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم مس اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند، نمایش خوبی دارد.

هادی رضایی از حضور مسئولان در سالن والیبال شهربابک یاد کرد و افزود: باید به سرمایه گذاری و نگاه ارزشی ای که این شهرستان کوچک به ورزش جانبازان و معلولان دارد آفرین گفت.

سرمربی تیم مس شهربابک گفت: با توجه به اینکه تقریبا اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته در دو تیم مس شهربابک و شهدای ششم آمل هستند، بازی امروز این دو تیم مقابل هم خوب و نزدیک بود.

فرید صائبی با بیان اینکه مس خیلی خوب جنگید و توانست دو ست را از آن خود کند، اظهار داشت: بهترین تکنیک ها و تاکتیک های والیبال نشسته د راین مسابقه به نمایش گذاشته شد.

 وی به حضور پر شور و مودب هواداران بی نظیر مس شهربابک در دنیا اشاره کرد و افزود: مسئولان والیبال کشور نیز اذعان دارند که مس شهربابک پرشورترین و بهترین هواداران را دارد و امیدواریم با حمایت آنان تیم والیبال نشسته و ایستاده این شهرستان بیش از پیش بدرخشد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.