تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه آینده در دیدار معوقه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزان سپاهان اصفهان تیم بدون شکست این رقابت‌هاست.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نیم فصل اول یکی از تیم‌های شگفتی ساز رقابت‌های لیگ برتر بود و با وجود مشکلات مالی و تعطیل شدن چند باره تمرینات به یکی از مدعیان گسب سهیمه آسیایی و قهرمانی تبدیل شد.

نفتی‌های آبادان با ادامه روند نتایج مطلوب خود در لیگ برتر در حالی به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود که این تیم رقیب مدعی جدی قهرمانی است و در چند هفته نیز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تاکنون شکستی را تجربه نکرده است.

هر ۲ تیم شانس قهرمانی را دارند و با پیروزی در این دیدار می‌خواهند در انتظار لغزش پرسپولیس، استقلال و حتی تراکتورسازی باشند؛ نفتی‌ها که این دیدار آخرین دیدار بسیار سخت آنها در نیم فصل اول لیگ برتر است می‌دانند با پیروزی در این دیدار می‌توانند به آینده امیدوار باشند.

شاگردان اسکوچیچ با توجه به بازی‌های باقی مانده و به ویژه دیدار با پرسپولیس و استقلال در آبادان به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی است تا شانس برای قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیا را افزایش دهد.

دیدارهای صنعت نفت آبادان و سپاهان همواره دیدارهای جذابی بوده و با توجه به موقعیت ۲ تیم در جدول حساسیت این دیدار بسیار بالاست و تیم پیروز شانس قهرمانی و یا کسب آن افزایش خواهد یافت.

طلایی پوشان فوتبال ایران با کسب پیروزهای متوالی برابر حریفان خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کردند و برای تداوم روند مطلوب اخیر خود کار سختی برابر سپاهان در آبادان پیش‌رو دارند زیرا سپاهانی‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی و ماندن در صدر جدول نیاز به پیروزی دارند.

نفتی ها امسال درخشان ترین فصل تاریخ فوتبال خود را سپری می کنند و سپاهان با علم بر این موضوع به آبادان خواهد آمد و می داند حریفش در خانه تیمی بسیار خطرناک و سرشار از انگیزه است.

نقطه قوت ۲ تیم به خط میانی و وجود هافبک‌های میانی باتجربه  است جایی که نفتی‌ها با بودن جعفر سلمانی و میلاد جهانی برابر حریفانش وزنه را به سود زردپوشان آبادانی سنگین تر کرده، در آن سوی میدان سپاهان با حضور کیانی کمربند میانی خود را محکم کرده هر چند امید نورافکن بازیکن آماده این روزهای سپاهان محروم است و رسول نویدکیا باید جای خالی این بازیکن جوان و تکنیکی را پر کند.

اما امید مربیان صنعت نفت و سپاهان به ساق ها و سرهای عیسی آل‌کثیر و استنلی کیروش است؛ ۲ مهاجمی که روی هوا و زمین خطرناک هستند و برای تمامی خط‌های دفاعی به کابوس تبدیل شده‌اند؛ آل‌کثیر که این فصل در صنعت نفت احیا شده برای خط دفاعی مستحکم سپاهانی ها خطرآفرین خواهد بود.

صنعت نفت آبادان با هفت برد، ۶ تساوی و ۲ باخت و با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب هشتمین پیروزی این فصل خود است تا بیشتر از گذشته به صدر جدول نزدیک شود.

در آن سوی میدان نیز سپاهان اصفهان با هشت برد، هفت تساوی و بدون باخت در صدر جدول رده بندی جای گرفته اند و به دنبال کسب نهمین پیروزی فصل هستند تا اختلاف خود با تعقیب کنندگانش در بالای جدول را بیشتر کند.

سپاهان با ۶ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عبور از این خط دفاعی سخت ترین کار این فصل لیگ برتر است هر چند نفتی ها در این فصل آمار گلزنی مناسبی دارد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این فصل پیش روی صنعت نفت و سپاهان است و به طور قطع هدف هر ۲ تیم کسب سه امتیاز این بازی است.

عیسی آل‌کثیر گفت: سپاهان تیمی بسیار مقتدر و یک دست است که برای هر تیمی حریف خطرناکی به شمار می رود ولی بازی کردن در آبادان برای تمامی تیم ها دشوار است.

وی افزود: ما برای پیروزی در این دیدار انگیزه خاصی داریم ولی برای شکست دادن سپاهان به حمایت هواداران نیاز داریم.

دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: بازی همانقدر که برای سپاهان سخت است برای ما نیز سخت است زیرا سپاهان تیمی آماده و قابل احترام است.

میلاد جهانی افزود: هر ۲ تیم تاکنون بازی هجومی را ارایه داده اند؛ ما در خانه تیمی هستیم که فقط به بازی هجومی فکر می کنیم ولی باید مراقب سپاهان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.